نسخه آزمایشی
راهنمای استعلام حداقل قیمت عطر و ادکلن

کاربر گرامی به نت مد خوش آمدید.

اکسسوری و ساعت زنانه کودک و نوجوان و سرگرمی زیبایی, سلامت,ورزش
خانه و سبک زندگی
کالای دیجیتال سوپرمارکت

سوالات متداول

پیگیری سفارش

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با نت مد تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف نت مد برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با خدمات مشتریان نت مد نیز تماس بگیرید.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پرداخت در نت مد به صورت آنلاین در بستر سایت انجام میپذیرد.در حال حاضر امکان پرداخت در محل محیا نیست.

خدمات مشتریان

برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

با استفاده از چت انلاین نت مد و یا شماره تماس مندرج در سایت از ساعت ۸ الی ۱۸ پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد پیغام بگذارید. ما در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس می‌گیریم.

ابطال سفارش و برگشت کالا

شرایط بازگشت محصول و بازپرداخت نت مد چیست؟

با توجه به اینکه تمام کالاهای فروشگاه نت مد بصورت خرید خارجی از سایت ترندیول ترکیه تامین میگردد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد و فقط مواردی مانند شکستگی، پارگی، عیوب فیزیکی،سوختگی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی پس از تایید تیم پشتیبانی فروشگاه نت مد شامل مرجوعی میگردد.شما می‌توانید ظرف مدت ۱ روز پس از تحویل گرفتن کالای خود، از طریق تماس تلفنی با خدمات مشتریان نت مد در خصوص برگشت کالای خریداری شده اقدام نمایید.تیم پشتیبانی پس از بررسی درخواست مشتری و دارا بودن شرایط برگشت کالا این فرآیند را اجرایی نموده و بازگشت کالا را انجام میدهد. وجه پرداخت شده بابت کالا ظرف مدت حداکثر 3 الی 5 روز کاری از زمان برگشت کالا، توسط نت مد به حساب شما بازگردانده خواهد شد. برای اطلاعات دقیق‌تر به شرایط بازگشت کالا مراجعه فرمایید.

چطور سفارش خود را تغییر دهم؟ امکان لغو سفارش وجود دارد؟

در صورتی که هنوز سفارش شما توسط کارشناسان ثبت نهایی نشده باشد امکان لغو ان فرآهم است اما در صورت ثبت نهایی سفارش در سایت امکان لغو آن وجود ندارد. جهت بررسی دقیق موضوع میتوانید به پشتیبانی واتس آپ به شماره 09124450183 پیام ارسال نمایید.

تحویل سفارش

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله، بعد از هماهنگی با خدمات مشتریان نت مد ‌می‌توانید در روز و ساعتی که تعیین می‌کنید کالا‌یتان را دریافت کنید.

شرایط تحویل کالا در نت مد چگونه است؟

*هزینه ارسال خارجی: بصورت مجزا پس از وزن کشی دقیق طبق دستورالعمل زیر از مشتری دریافت میگردد: پوشاک، کیف، کفش، مواد خوراکی و غذایی، منسوجات پارچه ای هر 100گرم معادل 25هزار تومان الباقی کالاها هر 100گرم معادل 30هزار تومان *زمان تحویل کالاها از لحظه ثبت نهایی سفارش ۱۴ روز کاری میباشد. روزهای ۵ شنبه و جمعه روز کاری محسوب نمیگردند. *در صورت تاخیر در ارسال بعد از ۱۴ روز کاری بر اساس نرخ سود بانکی ۲۰ درصد به تعداد روزهای تاخیر خسارت پرداخت میگردد مثال: ارزش کالا معادل ۱ ملیون تومان محاسبه : ۱ ملیون تومان ضربدر دو دهم و تقسیم بر ۳۶۵ روز که میشود 548 تومان برای هر روز دیرکرد.

کالا

چطور می‌توانم از اصل بودن کالاهای نت مد مطمئن شوم؟

با وارد کردن Reference Code کالا در سایت تولیدکننده محصولات می‌توان از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد.

حساب کاربری

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله.شما با ورود به حساب کاربری خود می توانید سوابق خرید خود را مشاهده فرمایید.

آیا برای خرید از نت مد، حتما باید در سایت عضو باشم؟

عضویت در نت مد برای خرید اجباری نیست، اما با عضویت در نت مد علاوه بر بهره مندی از دریافت خبرنامه و مطلع شدن از تخفیفات و فروش ویژه،تیم پشتیبانی به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند و ثبت‌نام در نت مد باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه کلمه عبور را فراموش کرده ام را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و به صفحه‏‌ مشاهده و تغییر اطلاعات بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.